Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Evelina - 23 februari 2008 21:29

Rätt låt vann! I Melodifestivalen alltså... BWO med "Lay your love on me" var ju uteslutet bäst. Och vaddå? Jag tycker Bard är cool med sina kläder. Man behöver inte se ut som alla andra. Till skillnad från övriga deltagare så skippar Bard alla vanliga Melodifestivalsoutfits och dresscodes som verkar tyckas gälla i detta enormt publikdragande program. Det är väl för fan inte kläderna som tävlar!


Detta verkar dock alla tjejer mellan tjugo och trettio bast som deltar i den här tävlingen (inklusive Christer Lindarw) tro. För varför alla dessa miniklänningar jämt och ständigt? Och vad är det med att visa upp benen egentligen? Okej, jag erkänner... De har läckra ben. Brunbrända, välsvarvade och alldeles, alldeles underbara!!! (dah, vad är det för fel med att spara vinterpäls nu i denna årstid?).

    Jag undrar om de verkligen tror att folk röstar på dem för att de har kroppar som Baywatch-brudarna skulle gå över lik för? Okej, att en eller annan gubbsjuk liten pervers jävel som bott ensam i en stuga de senaste fyrtio åren skulle göra det, men alla andra i Sverige? No way!


Nåväl, alla får klä sig hur det vill... Personligen hade jag dock haft mardrömmar om jag skulle uppträda inför miljontals tittare i så kortkort som man sett vissa ha på sig i kväll. Tanken "syns mina trosor nu?" hade garanterat surrat i mitt huvud under hela framförandet. Tur att jag aldrig kommer att uppträda...


Lägg din kärlek på mig Alexander Bard!

Ovido - Quiz & Flashcards