Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Buss på mig bara!

Av Evelina - 12 mars 2009 11:18

Hej hopp! Shit, ibland är det verkligen som att livet leker. Det lustiga är att allt kommer på en gång. För någon månad sedan mådde jag piss. Allt var verkligen ett helvete. Jag hade en omtenta, jag mådde psykiskt dåligt och jag hade superångest varje dag eftersom jag inte hade något jobb. Nu är det som om allting har vänt. Jag klarade tentan (fast det var på håret men ändå!), jag mår mycket bättre psykiskt (nu är det i och för sig den fysiska biten som är lite kass) och jobben bokstavligen kastar sig över mig. Det är nästan så jag blir lite stressad. Kom precis hem från en träff med enhetschefen på ett äldreboende och jag är nu timanställd där och börjar på söndag. Kommer gå bredvid söndag, måndag och tisdag och så kommer jag jobba själv nästa helg. Fan, alltså. Nu är jag på G igen! Tjohoo!


Ska jobba i fiskbilen för första gången idag också. Får väl ta och googla lite på fisk så jag i alla fall känner igen någon. Räkor vet jag ju hur de ser ut åtminstone. Räcker nog inte så långt i och för sig.


Ha det finfint!

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 31 mars 2009 17:58

Under dagens föreläsning kom jag fram till att det är två speciella ord som jag tycker låter hemkt otrevliga. Det ena är mollusk och det andra är ögonbulb. Huh! Mollusk låter typ som någon hårig kvalstertyp och ögonbulb, ja, vad ska man säga. Tänker ...

Av Evelina - 30 mars 2009 20:12

Kan man verkligen gå och lägga sig kvart över åtta??? Har så förbannat tråkigt så kan ju lika gärna göra det......

Av Evelina - 30 mars 2009 18:40

"Män slår kvinnor, män nedvärderar kvinnor, dominerar dem, våldtar dem, trakasserar dem, dödar dem och sviker dem. Eller också skär de av deras könsorgan, tar livet av dem som nyfödda, tvingar dem att gå gömda bakom slöja, låser in dem, hindrar dem f...

...

Av Evelina - 21 mars 2009 22:11

God kväll! Är inte trött... Måste sova... Imorse provade jag att springa lite lätt. Gick pissdåligt. Fan att jag är så in i helvete envis. Under hela tiden när jag sprang, lidandes, så tänkte jag att snart går det över. Det lättar snart. Så fan helle...

Av Evelina - 17 mars 2009 21:46

Stora maskiner som man ser på byggarbetsplatser, typ grävskopor och ångvältar är äckliga (och ångvält by the way, vilket jävla namn, säg ångvält tio gånger så ser ni vad jag menar). Jag vet inte varför jag har kommit fram till detta men varje gång ja...

Ovido - Quiz & Flashcards