Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Evelina - 13 januari 2008 16:48

Jag har ofta undrat vad det är med killar och män egentligen? Ibland undrar jag om de spelar korkade eller om de faktiskt är dumma i huvudet! Vad är det som är så himla svårt att förstå egentligen? När ni konfronteras så är det försvarsposition "jag-kniper-igen-käften-och-sätter-mig-och-glor-på-tvn-en-stund-så-kanske-alla-problem-försvinner-sen" som gäller. Vad fan är det för sätt! Helvete, fattar ni inte att det gäller att lyssna med båda öronen också och inte bara med ett halvt igenvaxat!


Och kom inte med den uttjatade visan om att vi snackar något slags "tjejspråk". Något sådant finns inte, det är bara att inse! Personligen tror jag att det uppfanns av en man som inte klarade av enkel kommunikation mellan två parter. Så för att inte hans uppsvällda ego skulle bli lite kantstött för att han helt enkelt inte förstod på grund av att han inte LYSSNADE så kom han på idén med "tjejspråket". Vilken bra uppfinning tänkte han. "Nu är det bara för mig och mina manliga likar att sätta armarna i kors och försvara våra korkade små hjärnor med hjälp av "tjejspråket" när vi inte förstått något som är hur jävla uppenbart som helst för resten av befolkningen".


"Fan, det ligger saker överallt och det är hur jävla skitigt som helst här!" Översättning: "Kan du lyfta ditt feta arsle ur soffan, plocka upp grejerna och erbjuda hjälp med dammsugningen?"


P.S Är det så svårt att förstå?



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards