Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Evelina - 9 februari 2009 21:10

God kväll! Idag har jag varit i plugget och hämtat ut min tenta samt försökt hitta ett lånbart exemplar av "Värt att veta om vätskebalans". Det senare var lite krångligare. Jag lånade ett exemplar som inte var det nyaste utan ett lite äldre. Jag kollade upp skillnaderna vilket resulterade i att det inte fanns några. Då ställer jag mig frågan varför i helvete man väljer att producera en bok med exakt samma innehåll som tidigare? Det var ju ta mig tusan till och med samma framsida! Varför? Jo, för att lura oss stackars fattiga studenter att köpa. Vilka snikna jävlar!


Nåväl... Jag överlever nog. För övrigt har jag varit ute och sprungit, lagat mat och pluggat lite. Nu är jag inte trött. Hmm... Tralalala. Vad ska man hitta på. Har sovmorgon imorgon innan jag drar till ett studiebesök på praktiken. Ska först till psykakuten och sedan till en psykosavdelning på Sahlgrenska. Ska bli intressant.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards