Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Gå naken?

Av Evelina - 23 februari 2009 17:26

God kväll! Idag fick jag för mig att jag skulle dra ut och springa lite innan frukost. Resultat: jag höll typ på att dö. Fan, jag har sådan jävla värk i höfterna. Gör ont när jag går till och med. Kanske någon inflammation. Tyvärr är jag inte av den sortens människa att jag lyssnar på vad min kropp säger till mig. Detta resulterar ofta i att min kropp hämnas mot mig och ser till att jag blir så jävla sjuk så jag inte kan röra mig, gärna under typ en skidsemester eller något åt det hållet. Fucked up body alltså...


Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Ska på ett möte med hyresgästföreningen. Ska bli intressant att se vad min 75 spänn i månaden faktiskt går till. Och så bjuder de på smörgåstårta... (absolut inte därför jag går, hur kan du tro det!!!). Ikväll har jag noll planer. Får ta det lite lugnt. Börjar inte förrän 14 imorgon. Fan, börjar gilla att jobba kväll mer och mer nu. Fast det är farligt också. De senaste dagarna har jag inte lagt mig innan halv ett en ända gång, har liksom inte varit trött. Måste ändra på det.


Vad tusan har man på sig på ett hyresgästföreningsmöte? Undrar om det är ok att gå naken?


Kram

 
 
Ingen bild

John

23 februari 2009 20:10

Det sista hade nog inte varit fel:P Du har ju en sån fin kropp:) En naken eve vore inte fel...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 31 mars 2009 17:58

Under dagens föreläsning kom jag fram till att det är två speciella ord som jag tycker låter hemkt otrevliga. Det ena är mollusk och det andra är ögonbulb. Huh! Mollusk låter typ som någon hårig kvalstertyp och ögonbulb, ja, vad ska man säga. Tänker ...

Av Evelina - 30 mars 2009 20:12

Kan man verkligen gå och lägga sig kvart över åtta??? Har så förbannat tråkigt så kan ju lika gärna göra det......

Av Evelina - 30 mars 2009 18:40

"Män slår kvinnor, män nedvärderar kvinnor, dominerar dem, våldtar dem, trakasserar dem, dödar dem och sviker dem. Eller också skär de av deras könsorgan, tar livet av dem som nyfödda, tvingar dem att gå gömda bakom slöja, låser in dem, hindrar dem f...

...

Av Evelina - 21 mars 2009 22:11

God kväll! Är inte trött... Måste sova... Imorse provade jag att springa lite lätt. Gick pissdåligt. Fan att jag är så in i helvete envis. Under hela tiden när jag sprang, lidandes, så tänkte jag att snart går det över. Det lättar snart. Så fan helle...

Av Evelina - 17 mars 2009 21:46

Stora maskiner som man ser på byggarbetsplatser, typ grävskopor och ångvältar är äckliga (och ångvält by the way, vilket jävla namn, säg ångvält tio gånger så ser ni vad jag menar). Jag vet inte varför jag har kommit fram till detta men varje gång ja...

Ovido - Quiz & Flashcards