Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Evelina - 4 oktober 2008 17:41

Mmm... Sitter nu och njuter med nybakta och härligt varma kanelbullar med ett stort glas mjölk till. Fan, va gott!


Träningen var jobbig. Jag höll i den avslutande fysen, de fick kämpa i alla fall, stackarna... Gick en sväng på Nödinge torg efteråt. Fyndade en görsnygg kofta och en sjal. Så köpta jag naturligtvis ett Rosa band. Måste ju stötta bröstcancerforskningen (och svar ja, jag köper ett blått band när det är tid för prostatacancer också om det var någon som undrade...).


Nu ska jag snart dra iväg till bowlingen. Det blir nog bara jag, N och J.


Kram

Av Evelina - 4 oktober 2008 10:55

Hej! Antagligen är jag snorförkyld eller så har jag drabbats av en allergisk reaktion. Näsan rinner utav bara helvete! Hoppas det är det senare för jag hade tänkt dra till träningen om typ 40 minuter. Usch! Jag känner mig fruktansvärt off just nu. Skulle helst av allt bara vilja ligga och dega på soffan hela dagen. Det skulle i och för sig vara totalt omöjligt för min del. Jag skulle få så dåligt samvete så jag skulle bli tokig efter en kvart.


Bowling ikväll då... Hoppas verkligen jag fått upp gnistan lite till dess. Det blir nog en nykter tillställning för mig ikväll. N ville hitta på något efteråt men just nu vet jag inte riktigt. Å andra sidan är jag jävligt lättpåverkad. Att stå emot övertalningar är inte min starka sida. Fast jag ska ju upp och shoppa med morsan imorgon så för sent får det inte bli.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards