Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Evelina - 14 oktober 2008 19:29

Kom precis hem. Har varit och handlat i Gamlestan. Jobbigt när de håller på att bygga om utav bara helvete. Fick köra en massa omvägar. Skit samma, nu har jag gjort det i alla fall. I plugget hade jag föreläsning om depression, mani och psykoser från 9-16. Har varit ute och sprungit. Träffade M från skolan som också var ute och sprang. Lite pinsamt för när jag är ute och springer så är jag typ helt borta. Hann nästan springa förbi innan jag såg att hon vinkade igenkännande åt mig. Uppmärksamhet noll!


Nu ska jag ta och läsa något shit från Socialstyrelsen som man ska ha gjort innan torsdag. Ryktet säger att det är typ på 83 sidor men det kan de ju glömma att jag läser. Tänkte satsa på sammanfattningen.


Nu är jag lite lätt nyfiken alltså. Vem är du som kommenterar min blogg? Känner du mig eller? Börjar få lite lagom stalker-noja nu så du får ju gärna presentera dig. Är du någon som jag känner väl så är det ett jävligt dåligt skämt.


Kram



Ovido - Quiz & Flashcards