Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Evelina - 17 oktober 2008 13:14

Nu käner jag hur min kreativitet bara asflödar! Nu ska jag uppfinna världens bästa och praktiska grej som kommer bli en megahit, det känner jag. Ska börja skissa på den lite smått i alla fall.


Igår var jag trött som fan! Hade föreläsning från 8.30-15 och efter det kursansvarigträff. Efter att sedan ha cyklat hem det snabbaste jag kunde (några iditer har förresten satt upp en jävla bom i min älsklingsnedförsbacke så nu kan jag inte cykla där utan måste leda cykeljävlen! Frustrerande...), bytte jag om och sedan stack jag på en gång till Landvetter för att hämta farsan. Sen blev det en tripp till föräldrahemmet, avlämning av farsan och sedan ned till stan igen. Skjutsade syrran och H till Nisse. På kvällen träffade jag J. Vi såg på en film och åt godis och cheezballs (jag stod för godiskonsumtionen).


Nu har jag ätit fruksost, tagit en dusch och tänkte sätta mig och få ned min nya trend på papper. Ska hämta morsan vid Svenska Mässan vid 14.30 så får lägga på ett kol.


Kram


P.S Nu kommer vintern snart och mina händer kommer vara torra som fnöske nu ett tag fram över, vilket jag inte ser fram emot.

Ovido - Quiz & Flashcards