Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Evelina - 19 oktober 2008 16:55

Idag har jag bara tagit hand om mig själv. Efter frukosten (som åtnjöts efter en härlig sovmorgon) tog jag en promenad ner till tjärnet. Satte mig där i blåsten och bara njöt av den friska luften och den helt underbara hösten. Jag tycker fallande höstlöv är något av det vackraste som finns.


Efter att ha druckit upp min medhavda varma choklad bestämde jag mig för att dra hemåt. Här hemma har jag inte gjort så mycket. Läst lite grann, funderat över livet, målat lite (ja faktiskt! Det blev en rätt fascinerande bild när jag försökte få ned allt som snurrade i mitt huvuvd), käkat blodpudding (huh!) och nu sitter jag här. Funderar på om jag ska sticka ut och springa lite senare ikväll. Fram tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Plugga känns så avlägset på något sätt, men jag måste ju.


Kram


P.S I helgen fick jag höra att det är ett tecken på hög intelligens att vara lite halvdeppig ibland. Då måste jag ju vara rena rama geniet, ha! No way...



Ovido - Quiz & Flashcards