Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Evelina - 25 oktober 2008 12:21

Hej! Håller på att tvätta... Har precis kommit hem från dagens utsvävning. Jag körde hela vägen till munkebäckstorget, lämnade två filmer som jag hyrde till igår, postade ett brev och köpte en flaska vitt vin (den ena delen av morfars födelsedagspresent. Den andra delen består av ett presentkort på Feskabröderna).


Planer för dagen: tvätta klart, springa en sväng, laga lite mat och sen dra till jobbet (dubbelsuck!). Efter jobbet (vid 22) ska jag åka hem till morsan och farsan. Där ska jag vara helt ensam, buääää! Nä, seriöst. Jag har lovat att hämta dem vid bussen i natt (fyllechaffis alltså). De ska nämlig på möhippa respektiva svensexa.


Imorgon efter jobbet (8-16) ska jag på kalas hos morfar och mormor. Det blir väl lite god middag och så snacka mamma om att vi skulle planera inför jul (!!!). Redan? Är det inte väldigt lång tid kvar? Kanske bara jag som tycker det. Fast i och för sig, tiden går ju jävligt fort.


Kram


Ovido - Quiz & Flashcards