Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Evelina - 8 oktober 2008 18:38

Hej! Har tvättstuga... Inga kommentarer. Var i plugget till strax efter 15. Vi hade workshop gällande medvetande- och minnesstörning, ganska intressant faktiskt.


Väl hemma så lämnade jag bara mina grejor och så stack jag till Rusta för att köpa en micro. Tror ni de hade någon? Så fan heller! Bara samma som jag har haft innan och den skiten ville jag ju inte ha. Det blev att jag köpte en rosa adventljusstake istället (görsöt!). Inte det jag tänkt men ändå. Stack sedan till Ica Kvantum i Allum och kollade där. De två microsar (haha, så heter det ju inte!) som jag tittade på var slut. Jag fick erbjudandet att köpa till rabatterat pris men jag avstod. Köpte en annan istället. Tänkte kolla om den är något att ha strax.


Skulle ju gärna hinna med att springa idag också men vete tusan om jag hinner. Får väl se...


Nu ska jag tina kanelbullar med min ny micro : )


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards