Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Evelina - 1 januari 2009 19:06

Ett nytt år... Jag undrar hur jag ska spendera det på bästa sätt. Det har ju börjat helt ruttet. Är fruktansvärt bakfull och har precis tryckt i mig en kebabtallrik som inte var särskilt god. Just nu sitter den i halsen och vill gärna komma upp och lägga sig i toan.


Imorgon ska jag jobba. Upp kvart i fem. Det borde vara olagligt att gå upp så tidigt. Jag har enormt stor lust att bara dra iväg någonstans. Skita i plugget och allt annat. Bara fly undan verkligheten en stund.


Nu går jag och lägger mig...


Kram


P.S Polismannen som stoppade mig var hur trevlig som helst. Jag är helt övertygad om att de flesta poliser är trevliga och helt humana. Dock finns det säkert en och annan som har sin batong uppkörd någonstans där det inte är speciellt ljust och trivs med det. Men, men, det finns skumma och oerhört konstiga människor på alla arbetsplatser.

Ovido - Quiz & Flashcards