Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Evelina - 12 januari 2009 19:28

Puh! What a day! Idag har jag varit i plugget till 16, storstädat, tvättat och lagat mat. Måste läsa två artiklar tills imorgon också. Får se om jag orkar annars får jag läsa dem i efterhand. Kursintroduktionen var luddig som vanligt. Förhoppningsvis blir allt lite klarare imorgon. Det är så himla mycket information som ska landa i hjärnan så man vet inte riktigt om man bara ska skita i att över huvud taget lyssna. Risken finns att man kollapsar och dör om man försöker ta in allt.


Inget på tv:n... Jag får ta och läsa i min bok, den är ju faktiskt väldigt bra nu när man kommit in i den. E säger att hon alltid läser lite skönlitterärt på kvällen. Fattar inte hur hon orkar. Jag slocknar typ direkt när jag har lagt huvudet på kudden. Skulle jag läsa några sidor så får jag oftast ändå läsa om dem. Hmm... Tror jag ska försöka ändå. Går det inte så går det ju inte liksom.


Måste hämta sista tvätten nu.


Kram



Ovido - Quiz & Flashcards