Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Evelina - 4 januari 2009 18:43

Usch, nu har jag varit bra tyst ett tag. Nu ska det bli ordning i huset igen. I och för sig vore det jävligt dumt att påstå att det har hänt något särskilt överväldigande, för det har det definitivt inte gjort. Idag har jag jobbat min sista dag som PA som det ser ut nu. Får se vad som händer i framtiden. Jag har bestämt mig för att jag inte ska gå runt och oroa mig hela tiden i alla fall. Det blir ju knappast bättre då, eller hur? Ingen jävel tycker synd om en heller så det är bara att ta sig i kragen. Nu ska jag skrota den jävla ångestklumpen som sitter i bröstet på mig! Ta tag i mitt liv! Bli en bättre människa! Bränna BH:n! (Nä förresten, efter vidare eftertanke så hoppar jag nog det sista). Summa summarum: "ryck upp dig din misserabla skithög och gör något istället för att bara lipa!" Good bye tårdränkta och nersnorade örngott! Här kommer den nya Evelina. Yes!


Kram







Ovido - Quiz & Flashcards