Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Evelina - 5 januari 2009 17:44

Klockan är faktisk bara 17.45 och inte 18.00 som jag sa att jag skulle sluta med pluggandet. Orkar fan inte mer! Det känns som att hjärnan ska sprängas. Hoppas innerligt att jag lär mig allt imorgon med M och E. Resultatet av dagen: ett dampanfall och mycket läsning inför tentan som förhoppningsvis resulterade i någon form av kunskap. 


Nu ska jag laga mat för jag dör snart av hunger. Sedan ska jag sjunka ned i ett varmt och härligt bad.


Soo long!

Av Evelina - 5 januari 2009 09:46

Hej hopp! Vad händer denna dag då? Plugg hela dagen lång, *suck*. Det är bara så himla jobbigt att få tummen ur bara. Måste jobba på grupparbetet samt läsa igenom inför tentan. Jag, M och E tänkte råplugga imorgon. Ska vara hos M klockan 9 imorgon och antagligen sitta hela dagen. Det är ju i och för sig dagen innan tentan men va tusan. Det är en tenta på 1 hp, hur jävla svårt kan det vara?! Evelina pessimistens svar: "antagligen assvårt, de har förmodligen tagit ut de svåraste jävla frågorna som finns och formulerat dem så ingen jävel fattar".


Jag har gjort ett schema för mig själv under dagen. Enligt det är jag inte klar förrän 18.00 It´s gonna be a loooooong day today! Men snart är det färdigt och då lovar jag att skriva några rader om hur det har varit.


Kram


P.S Klart jag fattar att det inte var du som skrev de kommentarerna J. Jag känner igen när det är du som skriver, *blink*

Ovido - Quiz & Flashcards