Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Evelina - 11 januari 2009 20:21

God kväll! Det blev mycket läsning ur boken idag. Inget IKEA och ingen städning. Tar det imorgon istället. Jag vet att jag har klagat mycket på att det jämt är så kallt i min lägenhet men nu har de fixat det så istället är det typ tusen. Tropisk värme någon? Hälsa på mig! Shit alltså!


Såg på en film med J förut. Den var sådär bra. Har bakat bröd och käkat godis och haft en riktig slappardag. Fast jag var ute och sprang förut i och för sig...


Kram

Av Evelina - 11 januari 2009 10:25

God förmiddag! Idag ska jag försöka komma igång med läsandet av Stieg Larssons tredje bok igen. Jag började i somras och har haft ett lååångt uppehåll. Måste ha läst klart den till den 27 februari då "Män som hatar kvinnor" har biopremiär. Det är mycket bättre att ha läst böckerna först för då kan man använda sin fantasi och hitta på hur karaktärerna ska se ut.


Idag ska jag pallra mig ut och springa lite tänkte jag. Får ta det lugnt för det var ett tag sedan nu. Funderar på att dra till IKEA på hemvägen och se om det finns något snyggt. Tänkte städa undan julen när jag kommer hem. Egentligen är det på tisdag men jag är faktiskt ganska trött på ljusstakarna och för att inte tala om allt jävla glitter som jag har överallt i lägenheten. Till och med på toan! Det kommer bli ganska tomt...


Igår var jag, mamma och kontaktbarnen på bio, vi såg "Lasse-Majas detektivbyrå". Kanske inte min typ av film men ungarna tyckte den var kul.


Imorgon är det plugg igen. En intensiv vecka sedan är det praktik igen. Jag hoppas jag får lite information från praktikplatsen imorgon. Annars får jag ringa.


Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards