Alla inlägg under oktober 2008

Av Evelina - 4 oktober 2008 10:55

Hej! Antagligen är jag snorförkyld eller så har jag drabbats av en allergisk reaktion. Näsan rinner utav bara helvete! Hoppas det är det senare för jag hade tänkt dra till träningen om typ 40 minuter. Usch! Jag känner mig fruktansvärt off just nu. Skulle helst av allt bara vilja ligga och dega på soffan hela dagen. Det skulle i och för sig vara totalt omöjligt för min del. Jag skulle få så dåligt samvete så jag skulle bli tokig efter en kvart.


Bowling ikväll då... Hoppas verkligen jag fått upp gnistan lite till dess. Det blir nog en nykter tillställning för mig ikväll. N ville hitta på något efteråt men just nu vet jag inte riktigt. Å andra sidan är jag jävligt lättpåverkad. Att stå emot övertalningar är inte min starka sida. Fast jag ska ju upp och shoppa med morsan imorgon så för sent får det inte bli.


Kram

Av Evelina - 3 oktober 2008 22:12

Idag har jag varit hos tandläkaren. Inga kommentarer... Lika otrevligt som vanligt. Inte konstigt att den yrekskategorin har högst självmordsstatistik av alla. Fy fan, för att titta in i folks käftar och karva tandsten dagarna i ända. Idag har jag pluggat lite också. Verkligen inte så mycket som jag borde, men ändå.


Nu ska jag hämta morsan vid bussen. Imorgon är det träning, kanelbullebak och bowling med poalrna som gäller. Frågan är om man ska vara nykter eller inte? Hmm... Mina minnen sen den psykosociala träffen med jobbet sitter fortfarande kvar. Jag vet inte, får se imorgon...


Kram


P.S Vem är du?

Av Evelina - 2 oktober 2008 11:26

Nu är jag hemma. Har inga föreläsningar idag, skönt... Vet inte riktigt vad jag ska börja med. Känner ju att jag måste ta tag i grupparbetet men har verkligen ingen lust. Får se vad det blir.


Ikväll är det träning igen. Jag är så himla blåslagen nu så jag skulle kunna liknas vid ett blåbär. Fan, att jag får blåmärken så himla lätt. I tisdags slog vi sönder brädor (skitkul!). Förutom att slå sönder med ett vanligt slag (knytnäve alltså), med kanten av handen och med armbågen fick jag, mitt jävla nöt, idén att prova att slå sönder med mitt nya slag som jag har på nästa gradering. Det kändes...


Efter träningen sticker jag nog till morsan och farsan. Ska nämligen till tandläkaren imorgon, huh!


Kram

Av Evelina - 1 oktober 2008 20:03

Fuck vad jag är trött! Funderar allvarligt på att köra in huvudet i väggen några gånger. Slipper man alla tankar då? För första gången idag undrade jag faktiskt om jag valt rätt utbildning. Allt är så jävla flummigt och det känns som om jag har noll koll på någonting typ. Mitt grupparbete känns skit, kommande tenta vill jag spy på och de kursanvariga lärarna kan bara ta sig i häcken för det vet ju verkligen ingenting! Frågar man något så rycker de på axlarna och hänvisar till kurslitteratur och skyddar sig själva genom att slänga ur sig denna (förbannat dumma och enligt mig helt bottenlösa) kommentar: "Ja, men ni går ju den NYA utbildningen". Jaha, och därför ska vi behandlas som skit, eller? Nä, nu får de fanimej skärpa sig annars vet jag inte om jag står ut faktiskt. Längtar till praktiken...


Så, nu har jag öst ur mig det och det känns, hmm... Vänta lite... Likadant som innan faktiskt. Hopplöst med andra ord. När jag kom hem var jag så jävla hungrig så jag orkade inte ställa mig och laga ugnsgratinerad falukorv som jag tänkt utan det blev ärtsoppa. Bara att värma upp. Smidigt men inte vidare gott.


Nu ska jag se på tv... En dokumentär om ett fetto klockan 22, det är väl det jag planerat. Fan, vilket kul liv man har alltså!


Kram


P.S Blev ingen micro idag, orkade inte...

Ovido - Quiz & Flashcards