Alla inlägg den 4 november 2008

...

Av Evelina - 4 november 2008 19:27

Idag har jag varit i plugget. På förmiddagen hade jag en föreläsning om pubertet och adolesens. Efter det träffade jag gruppen och höll på lite med arbetet. Vi hann dock inte så långt.

    Jag och I-M ska byta praktikplats. Genom en ren tillfällighet kom vi in på ett samtal gällande just praktikplatsen igår. Båda ska vara på MAVA men hon hade fått en plats på Östra och jag en på Sahlgrenska och eftersom vi ville tvärtom så bytte vi. Helt underbart!


Nu sitter jag och väntar på att min tvättstuga ska bli ledig. Jag var där inne för några minuter sedan och kollade om den kanske var ledig redan nu, men tji fick jag. Får gott ta och vänta 25 minuter till. Har varit ute och sprungit. Fan, när det är mörkt märker man inte hur jävla fort man faktiskt springer. Det är först efteråt man känner att man kanske borde ha tagit det lite lugnare. Idag har jag ätit en mindre god kycklingwok, man kan inte alltid lyckas.


Kram


P.S Till min senaste kommentar som jag ej brytt mig om att publicera för det var en tämligen idiotisk fråga enligt mig. Svar: ja, det var jag.

Ovido - Quiz & Flashcards