Alla inlägg den 13 november 2008

Av Evelina - 13 november 2008 17:56

Jag är så jävla egoistisk! Fan, att jag ens står ut med mig själv. Hela den här veckan har jag haft en stor fet klump i magen som oupphörligt har gjort sig påmind. Anledning: min fågel. Idag gick det verkligen upp för mig hur in i helvete taskig jag har varit mot detta oskyldiga lilla djur. Jag skaffade honom därför att jag inte ville känna mig ensam de få timmarna jag faktiskt spenderar hemma (det vill säga timmarna innan jag går och lägger mig). Resten av tiden är han ensam! Så för att jag ska slippa vara ensam i några få timmar låter jag S vara hemma dubbelt så lång tid. Hur jävla schysst är det på en skala? Jo, jag vet, typ -10.

    Idag gjorde jag därför något som jag faktiskt inte ångrar. Jag åkte och lämnade honom i en djuraffär. Förhoppningsvis är det någon snäll person som kan erbjuda mer sällskap än vad jag gjorde som köper honom. Av hela mitt stenkalla hjärta önskar jag att han får det trevligt och att han hittar en liten gaykompis som han kan spana in alla superheta möbler i IKEA-katalogen med.


För övrigt har jag varit på praktiken idag, gick bra. Jag har varit och handlat lite mat också och väntar nu på att eländet som jag slaffsat ihop ska bli färdigt. Farsans ungerska korvgryta. Min ser inte ut som hans brukar göra men förhoppningsvis är den ätbar. Ikväll blir det en promenad och antagligen lite ointelligent tv-tittande. Börjar inte förrän 13 imorgon så det blir en rejäl sovmorgon för min del.


Kramar


Ovido - Quiz & Flashcards