Alla inlägg den 11 november 2008

Av Evelina - 11 november 2008 11:41

Idag är jag ledig. Jag har absolut ingenting planerat (förutom tvättstuga) och det känns underbart. Igår var min första dag på praktiken. Det var kul och tiden bara flög fram. Efteråt stack jag till sex- och samlevnadskursen. Vi var typ 20 st och fan va skoj vi hade! Vi gjorde lite övningar, fikade och pratade. Nästa veckan är det HIV som står på temat. När jag kom hem var jag dödstrött. Snackade med S lite, tog en knäckemacka och sen stupade jag i säng. Sov nog innan jag lagt huvudet på kudden.


Skulle vara kul att dra ned till stan en sväng och gå i affärer men jag är superpank så då är det inget roligt. Man har ju en tendens att alltid hitta asmycket som man vill ha bara för att man inte har några pengar. Nä, det får bli en annan dag.


Kram


P.S J, är det du som skrivit det i tidningen?



Ovido - Quiz & Flashcards