Alla inlägg den 24 november 2008

Av Evelina - 24 november 2008 21:43

Shit, vilken jävla lång dag det har varit! Först praktik från 06.45-15.45 och sen ilfärd på cykel ner till stan och sexkursen. Min handledande lärare som jag har på praktiken kom och hälsade på idag. Tydligen hade hon inte fått mina reflektioner över lärandemålen som hon typ skulle haft för två veckor sedan (hooops!). Jag har alltså skickat dessa till någon annan person som heter nästan likadant. Stackars sate som fick dem... Nåväl, det gjorde inte så mycket. Jag har mailat dem till henne nu så förhoppningsvis har hon dem tills på torsdag då vi ska ha ett gemensamt utvecklingssamtal angående praktiken. Undrar hur det kommer vara?


Har precis tagit ett bad. Det var skönt. Kände att jag behövde värma mig lite med tanke på att en ny inlandsis verkar ha dragit fram i min lägenhet. Det är för jävla kallt alltså. Och ändå har jag alla element på högsta volym (eller hur fan säger man?). 15,4 grader kan ju bara inte vara normalt att ha inomhus...


Nu är jag verkligen pisstrött och tänkte dra täcket över huvudet. Ledig imogon, hurra! Tänkte dra en sväng till stan, kanske hälsa på jobbet. Får se vad det blir.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards