Alla inlägg den 27 november 2008

Av Evelina - 27 november 2008 15:56

Gud! Vilken stressig dag! Och den är inte över än. Jag har nämligen bestämt att jag ska dra till Allum strax för att se om jag hittar något lämpligt klädesplagg. Jag ska på julbord med jobbet imorgon (efter många om och men) och hade tänkt att jag kanske skulle se någorlunda ut. Det är ju inte direkt så att man är övergenerös mot sig själv som student.


Har precis betalt räkningarna. Det är lika förbannat tråkigt varje gång. Idag var jag tvungen att ta från sparpengarna för att kunna betala bilförskringen. Och ändå har jag min personförsäkring kvar att pröjsa. Den hade min farsa fått av någon underlig anledning. Det är förvisso en barn- och ungdomsförsäkring (ja, ungdom är man fram till 25) men lite update tycker jag faktiskt att de kan vara. Bor ju för sjutton inte ens hemma längre.


Näpp, om man skulle få gjort det man ska kanske... Jo, förresten, måste nämna det också. Jag hade mitt utvecklingssamtal på praktiken idag och det var inte så läskigt som jag väntat mig. Jag brukar alltid bli så nervös när det gäller att bedöma mig själv och så vidare men handledaren från skolan verkade riktigt human, jag faktiskt rätt schysst. Hon blev imponerad över mina reflektioner över lärandemålen och frågade om jag kunde tänka mig att hon visade upp dem för andra studenter. Öh, snacka om att jag blev ckockad. Jag som typ trodde att jag skrivit helt fel.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards