Alla inlägg den 5 november 2008

Av Evelina - 5 november 2008 20:23

Nu är jag äntligen hemma efter typ en miljon timmar i skolan! Har ätit något slags hopkok som jag trodde skulle bli gott, det blev det inte. Måste dra ner till servicebutiken och köpa mjölk, tre droppar räcker knappast till gröten imorgon. Kan bli lite torrt då kanske. Vad händer sedan då? Hmm... En dusch och så kanske lite tv. Fan, va tråkigt.


J, du är bäst! Din kommentar värmde mitt höstkylda hjärta.


Kram

Av Evelina - 5 november 2008 14:19

Sitter i biblioteket. Jag, E och M ska strax plugga om vätskebalansen, huh! Väntar på att vårt grupprum ska bli ledigt. Längtar tills jag är hemma, vad det nu finns där som är så jävla kul. Tror jag ska ta ett bad... Kanske sträcker mig till att ta en promenad också. Inte bra att anstränga sig för mycket!


Jag brukar läsa Dagens puss i Metro. Lika kul varje gång att läsa om andras kärleksförklaringar, (*snyft*).


Kram



Ovido - Quiz & Flashcards