Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Evelina - 1 maj 2008 14:29

Ny månad. Gud, vad tiden går fort. Denna månaden ska jag hinna med så mycket att hälften hade räckt för att få den mest inbitne tidsoptimisten att förtvivlat börja gnaga på naglarna. Det är två stora tentor kvar, syrran tar studenten, mamma vill åka till Ullared någon dag (jag också såklart men det är det här med tiden...), de tjatar på mig från träningen, jag ska springa Gbg-varvet och Blodomloppet, jag måste lämna blod någon dag, m.m Jag skulle kunna hålla på och rabbla upp hur mycket som helst.


Igår var jag med några kompisar och såg på cortégen och gick ut efteråt. Det var väldigt kul faktiskt. Idag har jag inget planerat. Kan bero på att jag känner mig lite lagom dåsig. Får väl ta en promenix eller något senare. Ränsa (stavas det med ä?) hjärnan lite. Min syster kommer dock ikväll och ska sova över. Vi ska jobba tillsammans i matsalen imorgon. Det kommer väl inte vara en kotte där nästan kan jag tänka mig.


Soo long!

P.S Funderar på att ta en restresa till sommaren själv. Känner att jag behöver komma iväg någonstans...

Ovido - Quiz & Flashcards