Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Evelina - 2 maj 2008 14:50

Jag måste säga att jag verkligen tycker det är härligt med en blogg. Bara det att få skriva av sig lite några minuter om dagen gör gott. Idag har jag jobbat. Var uppe kvart i fem i morse och känner mig lite halvtrött faktiskt. Jag får så himla ont i ryggen när jag jobbat där. Man står ju upp i princip hela tiden och det stenhårda betonggolvet gör det ju inte direkt bättre.


Senare ska jag till N på Marsstrand. Vi blir väl några stycken som träffas. Lite spel och en öl kanske. Tycker sådant är ashärligt, bara att få umgås liksom. Funderar på att ta med mig bikinin faktiskt. Det är väl kallt som fan i vattnet men man kan ju alltid låtsas att man är i medelhavet och plaskar (ok, jag erkänner, det var dumt skrivit! Inte en chans i världen att det kommer kännas som det!). Hmm... Funderar på om jag hinner springa en sväng innan bussen går. Det gör jag nog...


Ha det bäst alla ni som läser min blogg!

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards