Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Evelina - 17 maj 2008 11:34

Om fyra timmar och 50 minuter är det över! Hmm... Idag har jag typ inte gjort något. Jag har gått runt och varit nervös och inte lyckats ta mig för något. Funderade ett tag på att städa (för det behövs, dammråttorna har bosatt sig lite överallt just nu!) men la ner den tanken när jag kom på mig själv med att stå och dammtorka tv:n i typ en kvart. Jag är inte mig själv nu om man säger så.

     För att förringa tankarna en stund åkte jag till systemet för att handla lite till ikväll. Det gick alldeles utmärkt men när jag kom till ICA och skulle köpa lite bananer och en risifrutti så försvann mitt tillfälligt goda humör någonstan dit pepparn trivs jävligt bra. Vad är det för inkompetenta idioter de har satt i kassan?! Åh, *suck*. Jag skulle köpa ett 100-kort till bussen och stod och väntade i något som kändes som ett år innnan det var min tur. Anledning: En typ gjorde det smarta att växla en 500-lapp genom att trycka på en knapp så det bara forsade ut pengar ur växlingsautomaten. Tior, femmor och enkronor bara sprutade ut som värsta jackpot-maskinen! Som om det inte hade räckt så när det väl var min tur så säger de att man inte kan köpa 100-kort där! Jag var så jävla förbannad när jag gick ut att jag råkade knuffa till en tjock tant som, trots att jag bad om ursäkt, naturligtvis skulle muttra något om dagens ungdomar och stress m.m Vafan, är det med dagens samhälle egentligen! Vad är det för fel på att sätta upp någon slags skylt som informerar om att "Vi tyvärr inte säljer 100-kort till bussen och de som tror det kan gå till Munkebäcks Torg och köpa", eller något?!


Nä, ska ladda lite nu. Hörs någongång när jag orkar tala om hur det gick. Tjaoo!


P.S Volbeat är ett grymt band! "Mr and Mrs Ness" och "Riverqueen"...

Ovido - Quiz & Flashcards