Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Evelina - 16 maj 2008 21:08

Känner mig ensam! Äsch, måste ju ändå snart gå och lägga mig om jag ska orka runt det där jävla varvet imorgon. Idag var jag och hälsade på jobbet. De hade en liten fest tillsammans med förrådet. Det var faktiskt riktigt kul. Åt tacos och sjöng singstar nere i vagnhallen. (Obs! Jag drack inget för upplysnings skull. Måste ju återigen tänka på morgondagen...)


Nu sitter jag här hemma och har egentligen tusen saker som jag måste förbereda men jag orkar bara inte ta tag i det. Får väl bli panikpackning imorgon istället. Måste till systemet också. Får kolla deras öppetider sen. Ska ju till N imorgon efter springningen. Jag har förvarnat att jag eventuellt dyker upp i foppatofflor för mina fötter lär ju som vanligt svälla upp till typ tredubbel storlek.


"Don´t wanna live all by MYSELF! Tralala..."

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards