Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Evelina - 4 maj 2008 17:31

Hejsan!

Helgen har varit underbar! Igår vaknade jag upp hos N. Vi var ett gäng som träffades, lagade hemmagjord pizza, pratade och hade allmänt trevligt... Till typ halv fyra på morgonen! Då kände jag att ögonlocken höll på att rulla under hakan så jag kände att det var dags att sova. Väl hemma igen fick jag sådan himla lust att INTE plugga så jag tog en sväng med bilen hem till morsan och farsan. Käkade lite mat och bytte olja i bilen (En viss bensinmacks oljepriser suger fett!). Väl hemma igen tog jag och sprang en sväng. Meningen var att jag inte skulle springa så lång men jag råkade springa lite vilse så det blev la typ 9 km eller något. Sen kom E och vi såg på en film och käkade lite godis (det var mest jag som åt måste jag erkänna!)


Idag, söndag, har jag pluggat med M sen tio på morgonen till typ 15.30 Sen blev vi så trötta på skiten så vi stack ut och sprang. Just nu sitter jag och tar igen mig lite. Har duschat och ska strax börja göra iordning mig. Ska en sväng till Liseberg. Inte för att jag direkt har råd men va fasen! Något måste man väl få belöna sig med, eller?


Hmm... Imorgon är det föreläsning från 9 till 16, huh! Ska väl överleva det med tänker jag.


Många kramar


P.S.1 Vilket underbart väder vi har här i Sverige ibland :)

P.S.2 Nä J, jag vet faktiskt inte vad hon menade...

Ovido - Quiz & Flashcards