Alla inlägg den 3 september 2008

Av Evelina - 3 september 2008 17:22

Äntligen hemma! Vilken jävla dag! Den började med att jag fick punktering på cykeln och var tvungen att ställa den vid Vasaplatsen. Tur att jag är en så fruktanvärd tidspessimist annars skulle jag nog inte hunnit till skolan i tid. Nu har jag lämnat in den på lagning i alla fall. Den ska vara klar imorgon eftermiddag. Snabba ryck åtminstone.


Nu måste jag åka och handla men jag kände att jag var tvungen att få ett litet andrum emellan. Fick äta knäckebröd till frukost, vilket inte är min stora favorit men tycks vara det man har och ta av när det krisar.


Pratade med syster yster idag också. Härligt att höra att hon är hemma. Just nu väntade hon på Mölndals akut. Stackarn! Hon lät inte nerdrogad av massa lugnande i alla fall! H ligger på ett sjukhus i Uddevalla men allt var bra med honom också sa F.


Ikväll blir det en rulle och antagligen en film med J, längtar...


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards