Alla inlägg den 14 september 2008

Av Evelina - 14 september 2008 14:07

God eftermiddag! Har precis varit i affären och handlat lite med morsan. M satt i kassan och såg måttligt road ut.

    Igår var vi hos morbror A och hade spelkväll, väldigt trevligt måste jag säga. Idag har jag faktiskt varit så hurtig att jag varit ute och sprungit en sväng. Tillsammans med mamma och lille Herman. Han är såå söööt! (Upplysning: det är en hund!).


Nu ska jag bara käka lite mat och sen ska jag dra iväg till jobbet. Jag har omåttligt dåligt samvete för att jag inte pluggat någonting över huvud taget den här helgen men jag får väl ta igen det i veckan istället. Tänkte att jag skulle börja med grupparbetet lite smått men jag har inte ens öppnat en bok av de jag lånat på biblioteket, *stor suck*.

    Trots att detta varit en jobbhelg känner jag ändå att jag fått koppla av en stund. Att komma bort från stan lite får mig att må bra. Jag har fått så mycket lantluft nu så hälften hade räckt. Man blir faktiskt jävligt trött av att andas sådan ren luft.


Nu ska jag kila. Ska försöka hålla tålamodet i schack på jobbet. Det har en tendens att tryta på det stället ibland.


Kram


P.S J, sjukhusprästen var Daniel Brattgård.

Ovido - Quiz & Flashcards