Alla inlägg den 21 september 2008

Av Evelina - 21 september 2008 16:50

Hejsan! Igår tog jag en rejäl sovmorgon till typ elva. Efter frukosten hade jag inget att göra så jag drog till morsan och farsan en stund (träningen var inställd p.g.a tävling). Väl där tog jag en 9 km lång springtur med lille Herman, vilket inte var jättelätt eftersom han är lite rädd för bilar. Varje gång det kom en bil var jag tvungen att sätta mig ned med honom, vilket resulterade i att jag varje gång ofrivilligt fick ned pulsen.

    Efter en bulle och en kopp te tillsammans med mormor och morfar så åkte jag hem igen. Gjorde mig iordning och for sedan iväg till E. Jag, E och M hade en liten tjejträff med genomgång av veckans föreläsningar, god middag och lite tjöt. Var hemma vid igen runt elva på kvällen.


Idag har jag sprungit (innan frukost!!!). Jag tänkte häma bilen hos J men kom till min fasa på att jag glömt bilnyckeln hemma, vilket gjorde att det sket sig totalt (jävligt retligt!). Nu har jag suttit och pluggat lite och tänkte med lättnad nu lämna det här bärbara helvetet en stund och gå och hämta min bil. Orkar inte laga mat idag så det får bli en matlåda, fiskgratäng tror jag. Ikväll är det "Mord i sinnet", ME LOOOOVE!!!


Pruttiluttskutt!

Ovido - Quiz & Flashcards