Alla inlägg den 18 september 2008

Av Evelina - 18 september 2008 13:45

Morsning! Har precis haft en träff med min grupp angående vårt skolarbete på 9 hp. Nu känner jag mig tillfreds, det var verkligen skönt att få vädra ut lite och komma fram till saker och ting. Nu har vi bestämt att vi ska träffas en gång i veckan och ha gjort lite arbete tills dess. Tills nästa gång ska alla ha läst lite artiklar och skrivit ned/funderat över lite frågor som dykt upp.


Nu tror jag att jag ska cykla hemmåt. Orkar faktiskt inte sitta här i plugget mer. Har haft HLR på morgonen förresten. Det var rätt kul. Vi fick lära oss defibrilera och att sätta syrgas. Det andra skulle vi ju redan kunna (bröstkompressioner och inblåsningar vill säga).


Hemma blir det vegetarisk lasagne och sen blir det väl antagligen lite träning på kvällen. Har värsta blåmärket på ena fingret sen fighten i tisdags. Det ser rätt lustigt ut. Hoppas jag inte får något mer idag, min kropp ser redan lagom mörbultad ut.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards