Alla inlägg den 15 september 2008

Av Evelina - 15 september 2008 19:34

Så, nu har jag skrivit av mig det värsta idag (se tidigare blogg som skrevs för typ tre sekunder sedan). Kände att jag inte ville blanda ihop båda två. Den förra krävde lite space för sig själv om man säger så.

    Idag hade jag föreläsning om akut buksmärta på förmiddagen. Efter lunch satt jag och sovrade lite bland mitt material till grupparbetet. Försökte få en någorlunda struktur på det hela, vilket inte gick allt för bra men det duger så länge. Klockan halv tre cyklade jag till GTIC för att jobba. Vi stod vid Nya Ullevi och delade ut en påse med lite småsaker till cyklister som belöning för att de cyklar. En kampanj för Nya Vägbanor. 150 st delade vi ut och det tog lite drygt 30 minuter. Härligt, fick ju betalt för tre timmars jobb.


Väl hemma stack jag ut och sprang en sväng. Kände att jag behövde göra av med lite bubblande ilska och överskottsenergi. Efter det lagade jag en underbart god kyckling- och baconwok. Har själv börjat förvånas över hur god mat jag faktiskt kan laga om jag lägger den sidan till. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Funderar på att åka och hyra en film kanske.


Kram

Av Evelina - 15 september 2008 19:29

Varför har jag känslor över huvud taget? Vill inte ha det... Varför bryr jag mig om dig? Jag hatar att jag gör det... Du sårar mig hela jävla tiden, säkert utan att du ens vet om det. Fan också! Det är klumpen i magen som är värst. Och alla tankar och känslor som jag inte förmår hålla i schack. De dyker ständigt upp när man minst av allt vill veta av dem. Jag vill aldrig veta av dem men lik förbannat dras jag med dem. Helvete...




Ovido - Quiz & Flashcards