Alla inlägg den 9 september 2008

Av Evelina - 9 september 2008 17:58

Tja! Idag hade jag sovmorgon, började inte förrän halv elva. Vi hade föreläsning om perioperativ vård. Nu är jag hemma och har precis käkat spaghetti och köttfärssås. Ska åka till träningen strax. Tyvärr blev det ingen springning igår som jag hade planerat för när jag var färdig med alla hushållssysslor så var klockan kvart över åtta på kvällen och det fullkomligt spöregnade ute. Jag såg det som ett tecken från ovan och sket i allt vad fysisk aktivitet hette. Tog ett bad istället. Det var skönt, låg i säkert i en och en halv timme.


Nu spelar de den där jävla låten igen! Åh! Hatar den... I kissed a girl bla, bla, bla. Varför måste radion spela sönder alla låtar? Vad är det för mening med det? Vill de att folk ska byta kanal eller? *Suck*. Längtar till träningen så jag kan släppa ut all uppdämd frustration.


De ringde från mitt tredje jobb på GTIC och frågade om jag hade lust att jobba något nästa vecka. Resulterade i att jag nu ska jobba måndag och onsdag 15-18 med att dela ut kul saker till cyklister, typ reklam. Lättförtjänta pengar...


Nu ska jag läsa lite Metro. Måste tanka sedan också. En utgift som jag inte är särskilt förtjust i... Det säger ju bara slurp ibland alltså.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards