Alla inlägg den 10 september 2008

Av Evelina - 10 september 2008 19:48

Tja! Idag var jag i skolan klockan nio eftersom jag trodde vi skulle ha föreläsning, som det stod på schemat. Ack så fel jag hade! De hade typ strulat till det så det blev ingen organdonation-information för oss, *snyft*. Vi fick dock vår etikföreläsning som egentligen också var inställd men som de lyckades fixa ändå. Det var en sjukhuspräst som föreläste och herregud (ursäkta uttrycket!) vad man lyssnade intensivt. Tala kan de i alla fall, prästerna. Måste erkänna att jag var rätt skeptiskt till en början men smälte efter typ fem minuter. Kanske mest för hans öppna attityd. Men så är jag ju som jag är, tror att alla kristna är frikyrkliga. Vilket är långtifrån sanningen. Skyller på min ragata till konfirmationsledare. Om hon skulle få för sig och läsa just min blogg så säger jag bara fuck the hell of you bitch!


Efter plugget åkte jag och handlade. Tänkte jag skulle vara lite extra djärv och åka till Ica Maxi i Allum där jag inte varit innan. Fan va space det var alltså! Men det irriterar mig att jag glömde dra mitt Ica-kort. Nu förlorade jag ju massa poäng, surt! Efter det sprang jag en sväng i regnet. Jag var ganska blöt efteråt (konstigt!).


Förresten... Morsan och farsan har skaffat hund. Kul! Nu får jag vara hundvakt, tjohoo!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards