Alla inlägg den 28 september 2008

Av Evelina - 28 september 2008 18:25

Urk! Trött och har ingenting att göra. Titta på när brödet jäser är varken kul eller särskilt upphetsande faktiskt. Funderar på att ta en promenad när det är klart. Idag har jag jobbat. Mitt tålamod sattes rejält på prov, hanterade det väl så där bra måste jag säga.


En liten resumé av min psykosociala träff med jobbet i torsdags. Blev asfull (var ju i och för sig absolut inte ensam om detta!), kommer ihåg lagom mycket (vet att jag hade kul i alla fall), har väl sett rätt mysko ut på de obligatoriska fotona som togs (avskyr kameror!) och mådde piss på fredagsmorgonen när det var dags för lekar (den ganska suspekta dunken som ställdes fram på kvällen kanske inte var av den bästa sorten...). Sammanfattningsvis (efter att fått en del återberättat såklart): jag var jävligt underhållande!


Något jag ser fram emot ikväll är tv4 kl 21.00 Och apropå ingenting: min äggskärare anses se hemsk ut. Jag håller med... I veckan är det plugg som gäller. Har inte gjort något alls, eller jo, läst tre rader av en engelsk artikel. De har en tendens att aktivera hjärnans jag-vill-sova-nu-område förbaskat snabbt.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards