Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Evelina - 15 mars 2009 19:01

Hej! Idag har jag jobbat från sju till 16. Tiden gick asfort men jag är allt lite trött. Efter jobbet kände jag att jag var tvungen att ta en promenad och rensa hjärnan lite. Fan, det tär faktiskt att jobba med dementa. Det är tufft psykiskt.


Något som jag säkert har kommenterat ett antal gånger i min blogg är mina irritationer över den superkassa göteborgstrafiken. Alltså, inte för att överdriva men den suger verkligen! Ok om en idiot får för sig att köra som en jävla racerförare i typ 340 km/h, det är en sak. Men varför i helvete ska vissa dumma jävlar få för sig att köra i 30 km/h på exempelvis en femtioväg. Det är ju bara sååååå korkat. Och by the way din fucking snigel (om nu föraren som låg framför mig och betedde sig på ovantående vis i typ en km, skulle få för sig att läsa min blogg), fartguppen är till för att sänka farten INTE att parkera på! Åh! Evelina är mycket upprörd just nu...


Ska strax ta en fika med ett par kompisar. Ska bli trevligt. Imorgon är jag tillbaka i skolan igen. Det var ett bra tag sedan, närmare bestämt åtta veckor.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards