Alla inlägg den 11 mars 2009

Ost

Av Evelina - 11 mars 2009 15:34

Nu är jag glad. Kom precis in från första promenaden på länge där höfterna inte smärtat efteråt. Kanske är på bättringsvägen då? Det gör inte lika ont i halsen heller. Fan, snart är jag nog frisk som en nötkärna igen.


Var på praktiken till tolv sedan skulle min handledare vara ledig, vilket resulterade att jag också blev det. Passade på att handla lite billig mat på Netto i Ä innan jag drog hem. Om det är någon affär som jag saknar här i mitt område så är det just Netto. Köpte en fetstor ost för 39 kr kilot så nu har jag ett bra tag framöver. Ost är jag såld på.


Det var något som jag funderat över och som jag tänkte ta upp här på min blogg. Tyärr kommer jag inte ihåg vad det var så det får bli en annan gång. Håller på att baka bröd just nu. Ja, ibland får jag mina infall av husmorskaraktär. Inte ofta men det händer.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards