Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Evelina - 16 mars 2009 12:51

Hallo! Sitter i plugget. Meningen var att vi skulle hålla på med en uppföljning av praktiken till 16 men vi fick sluta 12. Eftersom jag ska jobba vid 16 så sitter jag här och försöker fördriva lite tid. Finns säkert typ en miljon vettigare saker att hitta på men orkar inte. Ska ta och läsa Metro sedan, det får bli dagens ansträngning. Det är ju liksom noll idé att åke hem emellan.


I veckan behöver jag i alla fall inte vara orolig över att jag inte kommer att ha något att göra. Fan, rastlösheten kommer inte ha en chans! Tjohoo! Ikväll och imorgon kväll är det jobb. På onsdag kväll är det Hyresgästföreningsmöte. Torsdag har jag faktiskt inget planerat (än). Och fredag ska jag träffa S och J och käka lite gott.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards