Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Evelina - 1 mars 2009 21:23

Tänker... Mina höfter suger typ miniba**e och det finns inte ett skit jag kan göra åt det. Så jävla frustrerande. Kan knappt gå nu. Mamma sa att jag skulle ta det lugnt hela veckan som kommer. Inte göra något fysiskt ansträngande och absolut inte springa. Det låter ju inte så svårt men jag kommer att klättra på väggarna. Jag kommer bli uttråkad och tankarna som ständigt flyger runt i huvudet på mig kommer vara som små monster. Det låter krasst men det ända som hjälper mot dem är fysisk ansträngning eller sex. Mitt nuvarande celibatliv kan jag väl stå ut med men att inte ens få springa, *suck*. Jag kommer vara fruktansvärt irriterad den kommande veckan. Bråka med mig kommer man inte vilja. Jag kommer vandra runt som en tickande bomb. Och det kommer räcka med en enda liten grej för att jag ska brisera. Ett upplösningstillstånd av min kaliber vill man inte vara närmare än en radie på en minst en mil, gärna två.


Kom precis hem förresten. Har sett "Män som hatar kvinnor" på bio. Fantastiskt bra film. Inte lika bra som boken men den var grymt bra gjord ändå. Jag tycker om när de tog med all brutalitet. Inga mesiga hämningar där inte. Att kunna känna sympati för äcklena som Stieg Larsson skildrar är omöjligt. Det är så man själv skulle vilja ha ihjäl dem där man sitter i biofåtöljen med popcornkartongen tryggt fastkilad mellan benen.


Kram

Av Evelina - 1 mars 2009 12:31

Ny månad... Nu kommer våren snart förhoppningsvis. Idag ska jag på bio, tjohoo! Morsan och farsan kommer strax, jag ska laga lite mat och sedan ska vi på kalas hos min morbror.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards