Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Evelina - 17 mars 2009 21:46

Stora maskiner som man ser på byggarbetsplatser, typ grävskopor och ångvältar är äckliga (och ångvält by the way, vilket jävla namn, säg ångvält tio gånger så ser ni vad jag menar). Jag vet inte varför jag har kommit fram till detta men varje gång jag ser dem så är det som om något inom mig liksom knyter sig. Mycket weird känsla måste jag säga. Det kanske är det faktum att de har förmågan att förstöra så mycket. Men allvarligt talat. Hur många kan se någon charm med dem? De är fula, stora och så brötar de så hälften hade varit nog. Fan att behöva arbeta med dem.


Såå, ännu ett överintelligent och superintressant bloggämne by Evelina (not!).


Kram i alla fall!

Av Evelina - 17 mars 2009 11:27

Tja! Befinner mig i biblioteket. Längtar redan tills jag ligger och trynar i min gudomligt sköna säng igen. Jobbar till 21, *suck*.

Ovido - Quiz & Flashcards