Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Evelina - 1 juli 2008 14:33

Nu har jag precis kommit från jobbet. Gick upp tjugo över fyra i morse, sprang till jobbet och satte sedan i mig en brakfrukost som bestod av en macka, juice samt en fet yougurth (7 % fett, asgod! Smakar som glass). Nu har jag kommit hem igen. Skittrött men jag måste åka och handla present till syster och mormor som fyller år till helgen. Idag är sista chansen om jag inte vill stressa så jag måste få köpt dem idag. De har inte sagt vad de önskar sig heller så det kommer ju inte bli jättelätt. Tänkte ta Allum i Partille, orkar inte stressa runt i Femmanhuset (urk!).


När jag kommer hem igen tänker jag lägga mig och sova en stund, ställa klockan och sen gå upp till "Morden i Midsomer" börjar.


Kram


P.S Är i desperat behov av en helkroppsmassage känner jag...



Av Evelina - 1 juli 2008 14:29

Det finns en längtan

någonstans djupt inne.

Ibland tränger den sig ut,

succesivt bearbetar den sig igenom,

kött, vävnad, själ...

Den sliter och drar,

krossar allt som står i dess väg.

Tills det bara finns tårar kvar.

Ensamma, bittra tårar...



Ovido - Quiz & Flashcards