Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Evelina - 21 juli 2008 15:33

Hej! Har precis ätit lite middag. Var dösugen på pommes frites så jag gjorde några. De blev, eh... knapriga. Har varit ute och sprungit lite också. Jobbade till typ 13.20 sedan resonerade jag som så att det absolut inte fanns ett dugg för mig att göra där så jag lämnade A och drog hemmåt.


Ikväll kanske det blir en film med J. Tills dess har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Tror jag ska läsa lite (blir väl att jag sover en stund också). Hmm... Börjar allvarligt fundera på att skaffa en fågel. Hittade en privatperson som hade ungfåglar (undulater) på tre månader på Hisingen. Frågade om hon kunde maila bilder på dem men jag har inte fått några än. Vi får se, jag är inte helt hundra än på om jag ska skaffa någon.


Ibland känner jag mig bara sååå ett med Nemi-serien. Idag var den verkligen klockren, läs den!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards