Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Evelina - 4 juli 2008 14:56

Hej! Idag fyller syrran 19 bast. Det låter så gammalt på något sätt. Jag ser henne i alla fall inte som nitton, hon är ju min lillayster! Idag ska jag ta det lite lugnt hemma. Städa mitt skafferi tänkte jag. Har hyrt en film som jag ser fram emot att se senare ikväll. Den är med Julia Roberts och Tom Hanks så dålig kan den ju inte vara!


Ska köra hem morsan och farsan från Bruce Springsteen-konserten ikväll så det blir inget dricka av. N och J har frågat om jag vill festa imorgon och även R har frågat men jag vet inte. Då blir alla bara så himla fulla och jag hade ju tänkt vara nykter även denna helgen men, men, jag får se. Har varit duktig rätt många helger nu tycker jag så det hade ju inte varit hela världen om jag drack lite...


Nu ska jag ta en långpromenad. Måste få andas lite annan luft än den instängda som man får dras med på jobbet.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards