Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Evelina - 6 juli 2008 16:22

Hej! Vem var det som uppfann bilen? Jävla idiot... Bytte fläktremmarna men det hjälpte inte. Tog bort generatorn som var ett jävla meck enligt farsan. Jag citerar "jävla franska skithelvete!". Där såg vi att ena kolet var helt nednött (finns det ett sådant ord?) och alltså inte genererade någonting, så nu tror vi att det är det som måste bytas. Inget mer kan dock göras idag så jag måste ta bussen hem *snyft*. Va fan, har jag åkt kollektivt i 20 år så kan jag nog göra det en gång till!


Vi hade görkul igår, släkten och jag. Vi åt gott och spelade spel. På kvällen (runt midnatt) körde jag hem M och I till stugan. Vi tog ett dopp i deras sjö och det var hur härligt som helst! Pratade lite om lillsemestern som vi ska ha uppe i Degerfors. Vi ska hyra två stugor och umgås lite från torsdag till söndag nästa vecka. Härligt att bara jobba tre dagar och sen vara ledig. Skulle egentligen ha jobbat idag också men de ringde mig från jobbet igår och sa att min brukare låg på sjukhus och inte skulle komma hem förrän imorgon så därför kunde jag vara ledig om jag ville (självklart ville jag det!). Om jag behövde pengarna fick jag alternativet att städa en kontorslägenhet men jag tackade nej.


Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så jag kan ta bussen och åka hem. En helg här ute på landet räcker gott. Funderar på att springa lite innan jag åker. Insupa lite extra superfräsch luft innan man åker till storstaden igen kan ju vara bra.


Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards