Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Evelina - 14 juli 2008 16:43

Hej! Glömde skriva igår att min bil äntligen är lagad! Nu älskar jag den igen över allt annat (snacka om att vända kappan efter vinden...). Nu har dock mamma lånat den eftersom hon ska jobba sent och inte har någon passande buss.

    Idag har jag jobbat och ska göra det i tolv dagar i sträck nu framöver. Snacka om deprimerande... Men, men, det går säkert fort. Jag har ändå inget speciellt nu att se fram emot så kan lika gärna försöka göra det bästa av den tråkiga situationen som jag just nu befinner mig i.


Kom precis hem från en ride på IKEA med morsan. Köpte ingenting! Jag förvånades faktiskt över hur jag kunde gå igenom hela varuhuset utan att köpa en enda pinal. Inte ens några söta servetter, jättebilliga bordsunderlägg eller värdelösa batterier kunde få mig att öppna plånboken, *stolt*. Jag åt dock en barnbägare med mjukglass men den bjöd min kära mor på.


Nu ska jag lägga mig och sova några timmar tills tv:n börjar (det vill säga det program jag ska se). Är verkligen astrött!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards