Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Evelina - 3 juli 2008 18:50

Min bil suger fett! Varför kan den bara inte fungera, arghhhhh! Det är väl antagligen generatorhelvetet...


Min familj är hemma igen, love them! Jag fick ett par Converse-skor, en Dieselväska och en parfym och bodylotion från Victoria´s secret, coolt! En liten tröst i mina bilbekymmer är i alla fall att om bilen råkar paja typ på någon väg där det kör många människor så kan jag åtminstone se snygg ut i mina nya dojer och väska (och även lukta gott, hehe...).

   

Ska ta en dusch nu, blev så svettig förut när jag skulle köra hem från morsan och farsan med en lysande batterilampa. Jag är trött som fan! Ska se om det är något bra på tv:n annars går jag och lägger mig.


Kram


P.S Älskar bilar, när de fungerar...

Ovido - Quiz & Flashcards