Alla inlägg under november 2008

Av Evelina - 1 november 2008 10:43

Idag är starten på en ny och fräsch månad. Obesudlad från diverse planer, än så länge i alla fall... Denna oskuldsfulla dag tänkte jag dra hem till morsan och farsan. Byta till vinterdäck och så har jag lovat att stanna på middag. Får dock vänta till efter tolv så jag är någorlunda säker på att jag kan köra.


Var ju på pubafton igår med jobbet. Var väl så där kul måste jag säga. Jag tog det dock lugnt med alkoholen *stolt*. M som hade gjort quizfrågorna var djupt imponerad på våra svar igår. Från att i våras ha kommit på jumboplats med ett förnedrande tröstpris, kom vi igår på en stark andra plats. Vinnaren hade 17 rätt och vi fick 15. Tyckte jag var bra gjort av oss. Jag var hemma runt kvart i ett och idag mår jag verkligen prima. Har aldrig mått så bra dagen efter tror jag. Kan det bero på att jag drack varannan vatten? I så fall ska jag alltid göra det hädanefter. Minnesluckor släng er i väggen, haha! O, ja just det. K var där! Lika gullig och charmerande som vanligt.


Kram


P.S N, det var med ironiiii.

Ovido - Quiz & Flashcards