Alla inlägg den 4 december 2008

Av Evelina - 4 december 2008 15:38

Tja! Det känns som om någon slängt typ tre tegelstenar i huvudet på mig. Jag är extremt trött. Idag var det meningen att jag skulle vara ledig. Det var jag inte. Istället jobbade jag i matsalen från klockan sex imorse. Nu är man sådär lagom mör i kroppen. Får ta ett bad sedan och se om jag mjukas upp lite, föga troligt.


Jag har funderat lite... Fan, va skönt det skulle vara att leva som en björn. Jag skulle göra vad som helst för att gå i ide hel vintern (snacka om djup fundering!). Typ få någon snäll människa att ladda ner ett par hundra filmer, bunkra upp med massa smågodis och en härligt skön säng med sidenlakan. Vad mer kan man önska sig liksom?


Har tvättstuga idag också, usch! Funderar på att dra ut och springa. Ska bara vänta tills det har blivit helt mörkt. Springer bättre då, i alla fall inbillar jag mig det.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards