Alla inlägg den 23 december 2008

Av Evelina - 23 december 2008 21:59

God kväll! Är mitt uppe i Bingolottos uppesittarkväll. Astråkigt! Det ända man väntar på är att få spela Bingo. Allt tjöt om Wahlgren-familjen tycker jag man gott kunde strunta i. Jag menar, who the fuck cares liksom?


Imorgon är det Julafton. Vi ska fira hos mormor och morfar. Det ska bli kul. Enligt mamma ska vi få en överraskningsfrukost, undrar vad det kan vara. Tippar på risgrynsgröt för det har vi aldrig fått tidigare (det är faktiskt sant). Jag har tagit på mig ansvaret att vara nykter imorgon... På tal om nykterhet. Jag tycker den nya alkoholreklamen med människor som ser ut som hundar är för jävla äcklig. De ser ju sjukt fula ut. Huh!


Till alla de som orkat traggla sig igenom mina pessimistiska blogginlägg önskar jag en riktigt god jul.


Många julkramar!





Ovido - Quiz & Flashcards